I söndags hände nåt skoj

Vi vart på biltävling och jag står vid sidan och känner helt plötsligt hur något inte riktigt pirrar till, men jag vet inte hur jag ska förklara det. Det kom strax under naveln, aningen åt höger. Det kom tre gånger med några sekunders mellanrum, men inte så regelbundet ändå. Det kändes som när man får en stöt, en liten liten stöt, fast på insidan av magen. Jag tror inte att det vart hicka, jag tror det är för tidigt att känna. Sparkar ska man kunna börja känna av nu, och jag tror att junior försökte lägga sig till rätta, haha. Sen dess har det inte varit fler "sparkar" men jag känner att den bökar runt i magen med jämna mellanrum. Det känns lite läskigt, men ändå spännande :o

Jag är sugen på världens fetaste köttbit med potatisgratäng, och sen körsbär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0