Idag klarar man sig utan idioter

När alla blir extra lättretliga pga värmen, så är det sista man behöver en himla massa idioter. Jag HATAR när folk inte lyssnar! Om man står och pratar med en person, vem FAN är då denna person att avbryta och sen inte sluta prata när man själv försöker göra sig hörd? En fet jävla smäll är vad de borde få, så att de fattar och ser till att hålla tyst tills det är deras tur. Man går liksom inte på dagis. Som vuxen förstår man väl bättre än att avbryta andra är när dom pratar?

Jag kom in på SSK-programmet, som reserv. Nummer en miljon ungefär. Suck. Men det ger mig hopp inför framtiden.. tack vare de nya reglerna så kom jag in, och om jag ägnar lite tid åt att plugga upp några betyg så har jag nog större chans. Vi får se helt enkelt.

Och om man sen inte hör.. och man har hörapparat, varför skruvar man inte upp ljudet då, så man hör när folk pratar med en? Det är ju helt jävla vansinnigt. Ta ut den där jävla pluggen ur örat istället för att "låtsas" att du hör. Jävla äckel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0