Ja, jag är otacksam

Igår fick jag min åska, men jag nöjer mig inte. Det behövs mer. Luften blev liiiiiite lättare att andas, men fan inte tillräckligt. Hjärtat sa igår "Du.. hade det inte varit lättare om du var gravid på vintern? Ska vi göra om det?" Haha, han sa det så gulligt och han är så jävla söt, för han ser hur jag lider. Det slutar inte rinna svett, och tack vare värmen sväller man (jag) lite, och kläderna blir rent för små. Usch.
Jag får ta och dagdrömma mig tillbaka till i vintras. Snökaos, men inte så kallt. Snön lägger sig som ett tyst täcke och man kan ändå klä på sig en tröja extra för att frysa lite mindre. Det går inte att ta av sig bh:n för att svettas mindre.
Jag behöver nu mer åska, är det för mycket begärt? :o

Inatt när vi kikade på tv så hör vi två dova smällar utanför. Området är i övrigt helt tyst, så det kan inte ha varit några ungar som smällt hemmagjorda bomber. Hjärtat reagerar, går ut på balkongen. Efter några minuter ber han mig ringa 112 för nånting brinner. När jag kommer ut så ser det ut som att det brinner från en lägenhet, vilket det tack och lov inte gjorde. Det visade sig vara bilbrand, som vanligt, och idag när vi körde förbi och tittade så var det 2 bilar som dom satt i brand. Jävla idioter. De ska INTE komma och klaga på vårt land och hur det fungerar eller inte fungerar, och att poliserna är idioter osv osv. Börjar de sköta sig och betala skatt och SLUTAR anlägga bränder, då kan dom få lov att börja klaga.
Det är bättre om Sverige köper en ö, bekostar resan dit och skickar dit varenda jävla kriminell person, svensk eller inte, och sen låter dom klara sig bäst fan de vill. Lite som Robinson, fast permanent. Vill de försöka ta sig därifrån får de bygga en flotte och se hur långt de kommer. Pfft.

Fick idag även reda på VÄLDIGT negativa saker om företaget jag är anställd hos. Not good. Ska höra lite med facket vad som kan hända, och sen ska jag ta mig själv och mina foglossningar så långt ifrån dom jag bara kan.
Tvi på sånt!

Kommentarer
Postat av: Natalie & Bella

Tack för tipset, den skall inhandlas imorgon :)

2010-07-12 @ 17:26:46
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0