Jag blir tokig!

Jag klagar absolut inte på värmen, för det är bra att den är här så att man för en gångs skull får en sommar. Men jag personligen är i ett stadie där jag inte klarar av det! Jag får huvudvärk trots litervis med vatten, mina fötter svullnar upp till minst dubbla storleken så skorna inte passar längre och det är jätteobehagligt att gå för att skinnet på fötterna spänner. Och jag svettas som en idiot. Och det roligaste är att det kommer bli värre i takt med att jag blir större, om nu värmen håller i sig eller kommer tillbaks om den försvinner. Jösses alltså.

Nu sitter jag här med mina planer och funderingar och undrar hur jag ska få det till att bli så som jag vill.. till på köpet har jag huvudvärken som inte vill gå över, oavsett mitt vattenhinkande.

När jag vaknade imorse så strejkade hela ryggen. Jag sov skitdåligt då jag vaknade varje gång jag vände mig, vilket jag gör konstant pga värmen. När det sen var dags att stiga upp och jag sedan får syn på mitt ansikte i badrumsspegeln, så får jag en chock! Mina ögon syns knappt, de är alldeles svullna runt om, och hela ansiktet är helt plöfsigt. Pga den sjuka smärtan i ryggen så fick jag lov att tömma magen ett varv i toan också, och det hade man ju klarat sig utan.
Fick vackert gå och lägga mig igen. Kunde dock inte somna pga smärta och värme så jag låg och luktade lite på mitt hjärta istället, haha ♥

Jahapp. Dags att återgå till funderandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0