Jag flyter bort..

.. och det gör nog min dator snart också. Den blir aningen lite varmare än vanligt eftersom det inte finns sval luft att svalka sig med. Stackarn.

Man tror att man har kommit undan, bara för att två år senare återförenas igen. Och det är MOTIGT! Det var skönt att slippa, det var jobbigt och obekvämt och jag anpassade mig inte riktigt. Nu har hela dagen förstörts för att jag har ett jobbigt möte framför mig. Usch och fy.

Sen är min barnmorska på semester fram till slutet av augusti, och nu måste jag vända mig med alla mina frågor till en mottagning som knappt har några telefontider, bara för att jag ska vara ute i god tid. Väntar jag fram tills nästa besök kan det bli jobbigt och bökigt och fel och jävligt. Jag får ta och ringa imorgon i vilket fall som helst.
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0