Jag tror jag kände bebisen!

Igår stod jag rätt upp och ner och kände hur det började spänna som fasen igen. Jag klämmer lite på magen, precis vid byxlinnen och det var helt hårt! Inte sådär jämnhårt som hela magen är, utan ännu lite hårdare. Det var bara ett litet område, inte alls större än en tennisboll. Jag tror att det var antingen huvudet, ryggen eller en fot eller nåt sånt. Det försvann senare och på kvällen och idag har jag inte känt det alls så det har flyttat på sig. Läste någonstans att från och med vecka 24 så ska man känna bebisen varje dag, och vi är snart där. Ska bli spännande. Jag ser fram emot lite lätta sparkar, men jag ser inte fram emot dom som gör ont :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0