Jamen.. ska jag gå naken?!

Idag passar vädret mig perfekt. Nu mot kvällen till så har solen tittat fram lite smått, men bara så att det lyser upp lite extra, utan att bränna ihjäl en. Och så blåser det. Eller fläktar, rättare sagt. Så jävla nice att kunna vara ute utan att svettas, och ändå njuta av att det är sommar.

En dag är ju dock aldrig bra om man aldrig får klaga lite, så det måste jag göra. Och ämnet för idag är att jag inte har några kläder. Försökte få på mig leggins igår, men det kunde jag ju drömma om. Vet inte om det var för att jag var varm och svettig och pga det svullnat lite, men det satt åt så jävla mycket att det var helt sjukt! Idag hittade jag mina jeansleggins från vero moda, och de kom på. Sen blev jag varm och de blev tajtare, haha. Katastrof. Jag tänker fan inte lägga ut flera tusen kronor på kläder som jag bara kommer använda i några månader heller, det är alldeles för onödigt. Jag har dock inte gått upp typ 50kg trots att jag känner mig som en val, utan jag är tillbaka på min tjockisvikt, och kläderna jag hade då passade ju. Varför inte nu? :s
Vi får se vad jag ska ta mig till.. får väl sy ut mina kläder, hoho.

Jag dör av längtan efter en kladdkaka! Och Ballerina. Herrejösses.. Ballerina kladdkaka vart så jäkla goda att doppa i mjölk :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0