Man ska aldrig vara nöjd

Ja, det är väl så man säger? Tur att man lever i ett land med omväxlande klimat, för då uppskattar man väl alltid de olika årstiderna lite mer? Förutom jag.. när jag var yngre var det helt okej med sommaren. Precis som för alla andra små fjortisar, haha. Tror det var -97, första september och jag badade i havet som var alldeles varmt och skönt. I år har jag inte ens badat. Glöm det. Så jävla äckligt. Jag hatar havet med alla läskiga saker som simmar runt där, och äcklig tång som fastnar runt benen och ger mig panik. Förra året satt jag dock med Sissel i vattnet på Ribban. Ett kvällsdopp. Det var helt okej. Idag känner jag mig dock alldeles för tjock för att gå och bada. Blö.
Om ni inte förstått det redan så längtar jag till vintern. Det är så jävla mysigt med snö. 

Jag behöver köpa mig ett par tjockisbyxor, det börjar bli ont om plats i de byxor jag har nu :(

Och jag vill att det ska reda upp sig.. Jag vill flytta, och detta helst innan bebis tittar ut. Då slipper man ha flyttstress, renoveringsstress och bebis att bekymra sig över, där bebisen förmodligen kommer ta 80% av tiden, vilket innebär att man får leva i ett äckligt och orenoverat hus alldeles för länge.

Jag måste för övrigt gå och se Eclipse på bio snart, så jag kan ta och läsa den boken också. Jag vill inte läsa den i förväg då böckerna brukar vara bättre än filmerna, och jag vill inte att filmen ska bli en besvikelse.. hur jag ska klara av att låta bli fjärde boken ända till november -11 eller när nästa film kom ut, vet jag inte. Får väl se. Det är inte som att det är ett världsproblem precis :p

Nä, ska se om jag inte kan fynda nåt billigt skit på tradera så jag slipper lida av att gå i jeans som inte kan töja sig nåt mer. DET är däremot ett världsproblem. I min värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0