Ny vecka

Fredag idag, vilket innebär en ny vecka. Idag börjar vecka 24 och det är 16 veckor kvar till Bf. Några dagar mindre än 4 månader kvar. Ih! Det är så spännande. Tiden går så himla fort alltså, nu är det verkligen mindre än halva tiden kvar. Jag behövde vänta längre till ultraljudet, än vad jag behöver vänta tills bebis hittar ut.

Jag känner att jag fått nog av sommaren nu. Jag lääängtar efter vintern! Jag hatar insekterna som dyker upp om kvällarna. Äckliga harkrankar, fjärilar, ollonborrar osv. ÖRK! Min älskade lille Milton hatar insekterna minst lika mycket, och gömmer sig gärna under sängen. Dock är favoritstället toaletten, men hur trevligt låter det? :o

Nä, nu blir det snart en vända på stan. Kanske skulle ta och borsta mitt äckligt knutiga hår lite också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0