Sommar

Idag består mina dagdrömmar av mjukglass med karamellströssel. Jag känner mig som världens största barn. I Höllviken har dem en kiosk som säljer skitgod mjukglass. Jag beställde en storlek liten, förra sommaren, och den var så stor att jag ställde mig frågan hur fan jag skulle orka äta upp den :o Det finns en liten chans att jag gav resten till hjärtats bror, hihi.
Kanske man skulle ta och åka dit en dag.. och bada med hundarna, det gillade dom :o Eller Felix mest, Lilleman bara springer efter i vattnet men är han medveten om att han faktiskt är i vattnet så springer han gärna upp igen. Förra sommaren bar jag honom i famnen ut i vattnet (tack och lov att de väger mindre i vatten) och han såg alldeles skärrad ut, paddlade till och med men ena tassen, haha. Men simma kunde han. Milton bär man ut och sen simmar han in fortare än nåt annat. Jäkla mesar :o

Nu är det matdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0