Tiden går för fort

Imorgon börjar vecka 25. Fattar ni hur snabbt tiden går? Nästa vecka börjar augusti, alltså 3 månader kvar till Bf. Jösses. Jag känner mig inte redo än. Måste handla en massa fler saker kom jag på. Plus att jag inte känner mig så mammig. Men det gör man kanske inte alla gånger utan det kommer kanske sen när ungen väl kommit ut :o Förhoppningsvis.

Jag stressar för mycket för att ingen annan verkar göra det. Så jävla jobbigt att behöva ta hand om allt och alla, inklusive vuxna människor som borde lärt sig att ta ansvar vid detta laget. Varför är det så svårt att sluta bry sig?

Jag måste köpa en nagelfil.. vet fasen inte vart de andra har tagit vägen.. :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0