Ultraljud

Det hade varit kanon om man hade haft en ultraljud-maskin hemma. Av vad jag läser på nätet, så ska man kunna känna hur bebisen ligger, i vilken position. Eftersom jag inte har varit med om detta tidigare, så vet jag inte hur det ska kännas heller. Jag går runt och klämmer på magen hela tiden, så snart får jag väl mig en fet jävla spark som säger åt mig "Låt mig vara för fan!", hihi. Fast när jag klämmer runt, så är det ett hårt område men inte så långt, som förmodligen borde vara ryggen, för det är en hård liten knut på ena sidan. Men, allt kan ju vara inbillning som sagt, jag vet ju inte hur nåt känns :o Det hade varit roligt med en sån manick hemma, så man kunde titta på bebisen lite när man kände för det. Utan otrevliga barnmorskor. Och kunna ta god tid på sig för att studera ordentligt.

Nu är jag dock trött på värmen. Jag är absolut ingen sommarmänniska! Men samtidigt vill jag inte att årstiden ska försvinna, för det betyder med klädesproblem. Ingenting passar som det är nu, vilket betyder att höst/vinter-garderoben absolut INTE kommer passa, men en jättestor kalaskula. Suck och stön..
JÄVLA VÄRME!! Jag slutar fan inte att svettas :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0