Vilka vågor

Nu ligger jag här i sängen, med två mellanstora kuddar och en stor en, under mina fossingar så att de kan ligga lite högre upp. Vart hemma hos hjärtats familj innan ikväll och medans jag satt där i soffan i ett par timmar, så passade de på att växa några storlekar. Igen.. De har ännu inte gått ner i storlek.
Jävla jobbigt att ha en barnmorska som är på semester och mottagningen har bara konstiga telefontider, så jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig.. Eller ja.. det finns ett forum med massor av kunnigt folk, kanske de kan  hjälpa mig lite. Orkar gärna inte slänga ut för mycket pengar på stödstrumpor, eller vad man nu använder.

Jag längtar som en tok tills junior tittar ut! Imorgon fixas det med kontrakt, och då ska vi ta och prata lite om huset också. Vill bara ha det överstökat också, så fort som möjligt, så vi kan sätta igång och riva golv och tapeter och måla det fint. Ujuj.

Häromnatten drömde jag om min bror igen. Varje gång så vaknar jag med en enorm sorg inom mig. De handlar alltid om att bli övergiven. Där ser man hur mycket man kan sakna en person som man inte trodde att man saknade SÅ mycket :o Jag får faktiskt ta och ta mig i kragen och skicka iväg ett brev till honom eller nåt. Kan ju vara kul för honom att veta att han ska bli morfar :)

Nu blir det snart några timmars sömn, hoppas jag. Hoppas att ryggen låter mig sova någorlunda bra inatt bara :)

Kommentarer
Postat av: Melinda

Morfar? Morbror* :)

2010-07-06 @ 22:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0