Vilket jävla skit

Idag har det återigen konstaterats att jag är en vintermänniska, så som min kära syster. Jag blir GALEN!!! Jag klär fan hellre på mig ett extra lager kläder och pulsar fram i snön, än att jag sitter och svettas ihjäl i 30 graders ökenhetta och inte kunna göra nåt för att svalka mig. Jag hatar att vara på stranden bland alla fjortisar och jobbiga människor, in på badhus går jag inte för det är så himla snuskigt. Det spelar ingen roll om man går naken, man svettas ju lika mycket ändå. På vintern kan man i alla fall göra nåt för att värma sig. Oh herrejösses, bara ge mig gott om snö. Fast se till att ploga trottoarerna ordentligt så jag kan ta mig fram med barnvagnen utan att slå ihjäl mig :o

Bebis gör sig påmind i alla fall. Det är svårt att veta vad som är vad, när det rör sig i magen. Det jag kände i söndags är jag rätt säker på var sparkar, men sen dess har det emellanåt varit som tarmrörelser. Hur fan ska jag förklara..? Ni vet själv när magen kör på en och man måste gå på toa, typ, fast det känns absolut inget toabehov och det låter ingenting, det bara flyttar på sig. Det känns som att magen rör sig en liten aning vid dessa rörelser också, det börjar kännas lite mer utåt än inåt nu, om ni förstår :p
Den lever åtminstone, vilket är bra, och den verkar må bra. Det gör å andra sidan inte jag.. Dammsög och tvättade golven hemma, innan idag, och det gav mig pensionärskvalitet på ryggen. Vilket jävla helvete alltså. Det gör fortfarande ont, och jag svettas som världen jävla.. jag vet inte vad. Fan! Tack och lov ska bebis inte komma i juli/augusti i alla fall, då hade jag nog dött på riktigt.

Ja, ett litet gnälligt inlägg men vad ska man göra? :p

Kommentarer
Postat av: Natalie & Bella

Kan inte mer än att hålla mer! Har alltid hatat vinter men nää, jag vill ha snö och kyla :P

2010-07-10 @ 21:58:58
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0