Cravings

Jag vet inte vad det är med mig och nektariner nu förtiden.  Är ju helt galet förtjust i de där små sakerna. Persika vill jag inte ha, tycker de är läskiga med sitt ludd. Men ett par nektariner, mm.. och en massa körsbär och vindruvor och jordgubbar. Arh! Och jag har aldrig varit mycket för frukt och grönt innan. Ibland har det väl gått an, och klart man blir sugen på ett äpple då och då. Men nu är det andra bullar. Måste ta och besöka Möllan lite och köpa billig frukt där. Kommer se till att alla försäljare går med storvinst, haha!

För tillfället är jag väldigt hungrig och galet sugen på kycklingsallad. Synd bara att det är så lite majs i dom.. plus att jag hade behövt spets den med min krydda lite. Så att det smakar nåt också.
Amen nej! En grillad fet köttbit med potatissallad och goda såser.. Herregud vad jag vill bo i hus och grilla varje sommardag!


När jag tittar på denna bilden kan jag nästan tänka mig att äta svamp också. Tänk er då hur långt det gått, jag har aldrig ätit svamp i hela mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0