Det går uppåt. Igen..

Jag hamnade alltså i en tjockisperiod i för många år. Sen lyckades jag bli av med 12-13kg (tjoho!) men nu är de fan på väg tillbaka igen. Dock är det inga tjockiskilon som kommer, men det är ändå lagom jobbigt tycker jag. Alla mina jeans blev för stora, och de kan jag nu använda och växa i igen, haha. Men även de börjar strama om rätt så rejält märker jag, jämfört med skejtar-looken de bidrog till ett tag. Ändå har jag inte gått upp 12 kg, utan "bara" typ 6kg eller nåt sånt. Det lägger väl sig på olika ställen helt enkelt. Och större blir det. Men man ska inte haka upp sig på det dåliga, det kommer ju av en bra anledning och mycket av det försvinner fort igen.

Just nu är jag så jäkla trött att ögonen går i kors. Det är så jävla jobbigt alltså. Sitta upp och sova, med munnen öppen och huvudet trillar åt sidorna hela tiden. Oh vad jag längtar efter min underbart mysiga säng nu..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0