Dublett?

Nu är jag allt orolig. Eller snarare nervös. Hjärtats mamma sa att hon hoppades på att det fanns två bebisar där inne. Igår sa hjärtats kompis "Tänk om det finns två hjärtan", och ett flertal andra har också påpekat "Tänk om det är två." Ja, tänk om?! Vad fan gör jag då? En är jag beredd på, den kan skifta tutte, och arm och man kan ha en liten chans att sova emellanåt om den bestämmer sig för att sova. Med två stycken får jag en bild framför mig med en unge på varje arm, ovilade tuttar (hoho), den ena bebisen sover, den andra skriker och tvärtom. Jag ser mig själv väga 20kg och likna Alice Cooper - by nature. Arh!
Nä, jag får sluta stressa över detta, tvillingar är rätt ovanligt och jag tror inte jag tillhör den sällsynta skaran faktiskt.

Försökte ta och piffa upp bloggen lite, men jag är så himla "oteknisk". En gång i tiden förstod jag faktiskt hur photoshop fungerade och kunde göra lite fint med bilder, men idag används bara paint (för allt annat kostar) och jag kan inte få det sådär fint som jag vill ha det. Men detta får duga sålänge i alla fall. What to do, liksom?

Idag jobbade jag sista dagen för denna veckan, och det tackar jag för. Eller snarare min rygg. Herregud vad den har gjort ont sen i måndags! Idag kom jag återigen knappt upp från sängen, och när jag väl stod upp så högg det som fan ner i benen. Ajaj :s

Nu ska jag ta och dricka lite mer vatten och försöka fördriva tiden i 1½ timme till.
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0