En helt vanlig måndag

Idag vaknade jag och hade fått ett sms för 10 minuter sedan, att jag skulle vara på ett ställe om en halvtimme. När jag vaknade var det 20 minuter kvar. Det blev en aning stressigt, bara för att folk klyddar till det ordentligt hela tiden. Fick ett sms av chefen att den jag skulle jobba med skulle höra av sig klockan 12, vilket klockan inte alls var. De var färdiga 11. Aja, det blev ett par timmars jobb i alla fall, även om det klyddar så hemskt.

Fint väder har vi haft hela dagen också, vilket är på tiden. Lönt att ha sommar utan sol, liksom. Tyckte mig dock se lite för mycket svart på himlen innan, men man kan ju hoppas att det är på väg bort.

Sen pratade hjärtat med fastighetsägaren till nya lokalen idag, som även har hand om huset, och han sa att han skulle försöka få klart det så fort som möjligt så vi kunde få hyra det. Men jag vet inte vart jag ska hitta billiga tapeter och golv och sådär.. Det är inte så stora rum, vad jag kommer ihåg, och jag vill mest ha en fondvägg i varje rum och då är det roligare med tapeter. Det går nog rätt så lätt att hitta överblivna tapeter på blocket, eftersom det ändå inte krävs så stora mängder. Juniors rum vet jag dock inte hur det ska se ut.. kanske i nåt grönt/gult eller ljusbrunt eller nåt. Kan ju inte påstå att min inredningsförmåga är sådär jättebra :p

För övrigt är det sista gången jag städar i en vit tröja, jag kände mig alldeles skitt efter att ha tvättat fönster idag :(

Kommentarer
Postat av: Sverreagnes

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-03-09 @ 14:06:26
URL: http://sverreagnes.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0