Helt slut

Igår och idag vart det lååånga dagar på jobb, har stått upp i princip 18 timmar för båda dagarna. Min rygg skriker verkligen nu. Och mitt knä och mina fötter. Hur ska det bli sen då? :s Men det ger i alla fall pengar och får gå sålänge det går som sagt.

Appro på annat så har sommaren äntligen hittat hit! Jag fick min första bränna igår; liten, rosa och ojämn. Haha. Idag blev jag tydligen också lite röd på armarna men jag vet inte hur.. har ju varit inne hela dagen. Och kört med fönsterna nere. Hm. Fast något mer än bonnabränna lär det inte bli, har inte ork eller tålamod till att ligga och pressa nånstans :s Får smörja mig med Dove's bli-brun-hudlotion istället.

Käre faren kom hem från Usa igår, kan ni tänka er? Så himla synd om honom. Åkte dit i måndags eftermiddag och kom hem igår :o

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0