Imorgon är en annan dag..

Imorgon börjar jag redan 07:30! Det är snuskigt tidigt tycker jag. Fast jag slipper i alla fall köra ut till Svedala först. Först är det i Malmö och sedan Lund, så det blir cash imorgon också. Min rygg gillar det ABSOLUT inte, men vad fasen ska man göra liksom? Köpte ormsalva på apoteket som ska lindra muskelvärk och det gör den faktiskt, så får ta och kleta på den när det blir för bedrövligt.

Jag föll för övrigt för frestelsen och köpte en iPhone. Eller ja.. jag förlängde mitt abonnemang och med på köpet kom mobilen. Jag har hela tiden trott att dens avancerade stil skulle ta död på mig, men så är icke fallet. Den är förvånadsvärt enkel, men jag tror inte att den sparar numrena om en kontakt har mer än ett. Observera att jag Tror. Sissels ena nummer försvann, men kanske det aldrig sparades på sim-kortet i förra telefonen.. Får kolla hur det står till med pappas nummer :)
Det enda dåliga jag hittills noterat är batteriet. Det är år 2010, det släpps gräsligt avancerade telefoner och iPhone räknas förmodligen till den kategorin. ÄNDÅ är batteriet så jävla dåligt att det inte finns ord för det. Det är verkligen under ALL kritik. Att den ska behöva laddas varje dag? Då får man ju ta och köpa med en billaddare så man kan ladda den under dagen om man är iväg och har använt mobilen "för mycket".

Aja.. ha det bra sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0