Jag tackar för mig

Man får väl vara glad över det fåtal dagar sol vi fick. Så himla typisk svensk sommar. Men det blir kanske bättre sen, man kan ju alltid hoppas. Idag trodde jag att jag skulle jobba men så vart tydligen inte fallet. Lite halvkasst system att maila ut på söndagen om vad som händer på måndagen osv. Jag sitter inte hemma framför datorn och väntar, flera timmar i sträck. Igår vid nio skickade jag iväg ett mail och frågade om hon glömt mig och när jag kom hem och kollade mailen vid halv två på natten fanns där ingenting och då vart det för sent att ringa. Bättre att dela ut scheman veckovis istället tycker jag. På torsdag ska det göras ett diabetestest, får dricka nån äcklig lösning och sitta där i två timmar :s sen är det bara två veckor kvar och jag längtar! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0