Jävla virrpanna

Igår ringde jag mamma och frågade vad tusan jag skulle göra angående ultraljudet på torsdag. Jag hade blivit av med kallelsem och visste inte alls vart jag skulle ta vägen. Jag kommer hem och sent på kvällen kommer jag på att den kanske ligger i en av alla väskor, och jag letar som en tok. Efter ett par minuter hittar jag den och ska se så att det faktiskt var 14:30 på torsdag, och vad ser jag? Du är kallad till ultraljud måndag 21 juni klockan 14:30. WHAT?!?! Jag skulle alltså varit där igår på dagen!! Hur FAN kunde jag se så fel? Det roliga är att jag har sagt den 24e heeela tiden, ända sedan jag öppnade kallelsen. Så jävla yr jag är. Fick i alla fall ringa till dom idag, och jag fick en tid till imorgon 19:00. Tjo! En dag tidigare än vad jag varit inställd på i mer än en månad, men två dagar senare än vad de hade planerat. Det ska bli spännande faktiskt, att få se Bulan, min lilla klump ♥

Annars idag då. Jobbade lite i Lomma hos en trevlig tant. Blev efter halva städningen alldeles kallsvettig, yr, illamående och svimfärdig och det var inte alls trevligt! Fick sätta mig ner och den trevliga tanten gjorde mig en macka med marmelad för att jag skulle få upp blodsockret. Så himla snällt! Jag hade ätit en sådär 2½ timme tidigare, men tydligen är det någon annan som verkligen tar upp all näring betydligt fortare än vad jag förväntat mig. Får väl börja gå med matlådor till jobb nu, hihi :p

Är så tokigt trött idag. Somnade vid 01 inatt, vaknade 03 för att hjärtat låst sig ute och ringde och väckte mig, sen låg jag vaken till strax efter 04 och vaknade sen 06:30. ARH! Nu vill jag bara hem och sova, men då vaknar jag väl vid 03 inatt och är dödspigg. Isch.

Nä, ska ta och göra något lite mer "vettigt".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0