Lovley day

Idag är det ännu en sommardag. Så himla nice. Även om det håller på att ha ihjäl mig. Jag svettas som en gris och blir alldeles snurrig, och mina fossingar hag gått upp i vikt :( Jag dricker dock en himla massa, och för tillfället har jag lagt mina fötter lite högre upp än vad jag själv sitter. Det är nice. Men jag tycker att kraven på mig borde bli lite mindre nu. Redan tycker jag det har blivit lite problematiskt med att komma in och ut ur bilen, och min rygg pallar inga större ansträngningar. Men för att få män att fatta måste man ge dom en stor smäll, och det orkar jag inte nu.

Idag är det exakt 20 veckor som passerat, och 20 veckor som är kvar. Enligt de nya beräkningarna. Har jag tur har jag kanske 18 veckor kvar om den lill* saken bestämmer sig för att titta ut lite tidigare :o Jag skulle för övrigt tvätta lite vagn-kläder idag men hittade inget tvättmedel.. suck säger jag bara.

Nu måste jag försöka bota min huvudvärk, det är ännu en biverkning jag får av det härliga vädret :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0