Man ska absolut inte klaga..

..men fy fan vad varmt det är! I vanliga fall så klarar jag väl värmen hyfsat bra. Tycker det är skönt att man slipper frysa. Men nu.. jag blir tokig! Jag svettas som en jävla gris, konstant! Hur jag än gör, hur jag än klär mig, hur jag än rör mig, så slutar jag inte att svettas! Jag dricker mängder med vatten men det känns som att det inte gör nån annan nytta än att göra mig mer svullen :s Och det roliga är att magen och hela situationen kommer få det att kännas värst i juli/augusti :o Igår sa Aras "Hihi, när du kommer gående så är det: magen och sen Andrea." På bara några veckor har den ploppat fram ordentligt, och det börjar bli jobbigt att röra sig.. Värst är det att komma in och ut ur bilen. Men man ska inte klaga på det heller, h*n mår bra och det är huvudsaken.
På ultraljudet kunde vi inte hålla oss. Jag har sagt att jag absolut inte vill veta könet på barnet, och Aras likaså. Sen när man låg där och kikade på liten så kunde ingen av oss stå emot. Aras var den som först frågade om hon kunde se vad det var, och jag blev helt paff för jag låg och tänkte samma sak. Hon kunde se vad det var för nåt i magen, och efter ungefär hundra "Är du säker? Vill du verkligen veta?" så vet vi nu vad det är :o Spännande.

Vart och städade hemma hos en kvinna idag. När jag är klar frågar jag om hon är nöjd och så var det några jäkla rör åt helvete upp i taket som jag hade "missat" så de fick jag ge mig på. När jag frågar en andra gång så säger hon att det är bra. Sen ringer hon ÄNDÅ och gnäller hos chefen att jag glömt ditten och datten. Kunde hon inte bara ta det med mig där och då, när jag ändå frågade henne två gånger? :o
Nu måste min rygg vila upp sig lite i alla fall, den tar stryk så jävla snabbt och så jävla mycket :s Vet återigen inte om det är foglossningar eller inte, men ont gör det i alla fall. Undrar hur länge jag kan jobba såhär..

Nu ska jag fortsätta med mitt vattendrickande och göra ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0