Ny vecka

Och så vart det måndag igen. Mitt och hjärtats anniversary idag också, enda positiva med denna tråkiga måndagen, hihi.
Det vart jobb idag, lite omständligt men till slut blev allt rätt i alla fall. Det var dock lite onödigt att gå dit två stycken, då köket inte skulle städas. Lägenheten var jätteliten och alldeles ren :o Så det blev bara några timmars jobb, men några timmar är bättre än inga alls. Synd bara att det är så tidigt på morgonen, jag hade gärna sovit ett par timmar till.

På torsdag har halva tiden + en vecka till, gått. Tiden går så galet fort! Den 24e är det dags för ultraljud, ska bli kul. Är mest rädd för att jag ska gå vilse, irra runt där inne i år och dar. Usch.
Hjärtats föräldrar kom ju hem i.. i lördags. Vi åkte och åt lite, och under hela tiden kunde jag känna lill* Junior bubbla runt i magen. Det var lite läskigt. Som att det vibrerar på sidan, samtidigt som det kittlas också. Fast på insidan :s Men då finns det i alla fall något där :)

Nu är jag hungrig igen dock. Åt smaskiga mackor hemma hos mamma efter jobb idag, men det hjälper ju inte mig nu :o Mm.. mat..

Aja, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0