Seeegt

Idag tog det hjärtat 40 minuter innan han fick sin mat, och jag fick en hamburgare utan ost (jag beställde med ost) och med kallt bröd. Allt vare en person som inte vet när det är dags att dra sig tillbaka. Eller helt enkelt inse att man är för gammal för att jobba natt. Så himla trist.

Har nu dragit fram kylburken, eller luftkonditioneringen eller vad det nu heter. Den låter lite väl mycket, men jösses vad härligt det blev i rummet. Lite mer frisk luft och lättare att andas. Får se om man inte sover mycket bättre också.

Och jag tackar vem det än var som kommenterade förra inlägget och sa att man var glad för min skull. Jag vill hellre veta vem det är, så lämna inte anonyma kommentarer :o

Imorgon väntar Saxtorp!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna & Melody

Hejsan.

Tack för tipset. jag frågade på BVC om det kunde vara som du sa att Melody inte tål vanlig mjölk. Men BVC-sköterskan hävdar att Melody då skulle bete sig annorlunda så hon trodde inte att det var det... men jag vet inte. Det kan ju vara något att prova om det är så att hennes magont inte blir bättre... Då får jag prova att undvika mjölkprodukter få se om hon mår bättre... Så tack för tipset!

Haft en bra midsommar?

När har du BF?

Kram

2010-06-26 @ 18:37:28
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0