Sommar sommar sommar

Hm.. Idag är det 1 juni. Ett halvår kvar på året. Året som hittills inneburit snö i mängder och regn i mängder. Kan det ha varit ca 2 veckors solsken vi fått totalt? Idag börjar sommarmånaderna. Anser jag. Juni är i alla fall ingen vårmånad. Men vad får vi om inte regn? Vilket jävla skit.

Vart i Lund idag och jobbade. Gick därifrån 4 timmar senare och det kändes som att jag fått ichias på båda sidor i ryggen, plus att nedre delen av ryggen gjorde gräsligt ont, typ vid svanskotan. Fick smörja på med muskelliniment och nu är det lite bättre. Nu är både jag och ryggen mest bara trötta.
Milton tittar så konstigt på mig när jag går upp halv sju på morgonen. Precis som att han undrar vad fan jag gör uppe och springer. Sen går han och lägger sig på min kudde och fortsätter sova. Lilla söthjärtat ♥

Imorgon är det lite mer jobb, bäst att ta med att smörja ryggen. Vill helst inte trycka i mig alvedon och såntdär :s
Oh, kanske blir det lite kycklingsoppa när jag kommer hem också. Mm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0