Spänningar

Arh, det spänner och drar i magen, så jäkla obehagligt. Det hade varit perfekt om man kunde ha ett litet program på datorn där man skriver in vad som är problemet, vilken vecka man är i och sådär, och så kan man få svar på vad det är som stör en :p Jag vet ju för fasen ingenting! Det kan vara att det växer, att jag rört mig fel eller vad som helst. Lite småläskigt är det i alla fall :o
Jag tycker att Junior bubblar på för fullt emellanåt i magen, men nu vill jag känna mer än bubblor. Ibland vet jag inte om det är h*n som rör sig, eller om det är nån tarm som flyttar sig. Även om det känns på framsidan :s

Imorgon kommer det bli en förbannat jobbig dag att jobba. Ryggen idag och mitt ichias-problem är katastrof, det hugger i ryggen vid minsta lilla ansträngande rörelse, och hur ska jag klara av att jobba då? Suck och stön!

Nu ska jag försöka göra något annat vettigt. Eller ovettigt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0