Tisdag. Eller..?

Idag är min rygg helt snäll mot mig, tack och lov. Igår var den helt okej också faktiskt. Det vart inget jobb idag, och igår blev det hela 2½ timme, tjoho! Haha. Nä, men det lugna jobbet igår var inte så påfrestande för ryggen faktiskt. Imorgon blir det nog en annan femma, men det återstår att se. Tvivlar på det, då jag inte är ensam denna gången. Men jag har köpt lite grejer som förhoppningsvis ska underlätta för ryggen, hoppas att det kommer imorgon.

Annars idag känner jag mig utvilad. Uttråkad men utvilad. Och en aning hängig. Av någon anledning.. Men man får se ljuspunkterna, på torsdag ska jag gå och se Sex and the city i alla fall, och det ser jag fram emot. Sen är det bara en vecka tills man får se Bulan, tjo! Lite läskigt men samtidigt spännande. Kan man sen bara få tummarna loss, så kanske vi kan få huset också. Fast det måste målas och renoveras en del, örk. Men hoppas ska man inte göra, inte för mycket i alla fall.
Tycker jag har lite svårt för att hålla koll på vilken dag det är, känner mig så förvirrad :s Haha. Dagens i-lansproblem.

Kanske skulle ta och läsa bok två i Twilight-serien..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0