Vibrationer i magen

Imorgon går vi in i vecka 19. Fattar ni att det bara är halva tiden kvar, plus en vecka? Imorgon är det också en vecka kvar till ultraljudet. Det sägs att de första rörelserna i magen känns som bubblor eller vibrationer, och jag har varit helt nervös för att jag inte känt något. Men de senaste veckorna tycker jag att det vibrerar emellanåt, men det är svårt att känna om man inte är still. Idag när jag gick ut ur bilen och donade och hade mig, så känner jag hur det vibrerar som fasen på höger sida, och jag börjar leta efter mobilen, haha. Reflexmässigt trodde jag att det var mobilen som ringde, men det var nog Bulan som tyckte det var skönt att slippa sitta i den skumpiga bilen, hihi. Tycker det är så grymt häftigt. Hoppas verkligen att han/hon är frisk bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0