Dagens i-landsproblem

Alltså.. jag har världens problem efter att jag sminkar av mig. Det är som att all sminkborttagnings-kräm jag använder, samlar sig i mina ögon tillsammans med lite rester av sminket, så att mina ögon är gojsiga och jag ser suddigt, jättelång tid efter att jag är klar med borttagningen. Är det fler än jag som lider av detta "problemet"? Det är fan värre att ta bort smink än att sätta på det.

Jag älskar att ha rätt, det känns som en stor jävla seger. För övrigt önskar jag att jag inte var så liten, att jag hade större chans att göra min röst hörd. Jag är säker på att samhället hade gått ett par steg åt rätt håll, om bara EN lyssnade på mig, som kunde göra skillnad.

Har äntligen hämtat hem älsklings-Milton. Han är en jävla pärla. Haha, efter Måns kalas i torsdags, och efter massa lek med småbrorsorna, kom vi hem. Milton hoppade upp i sängen och sov gott ungefär 2 sekunder senare. Han är min lilla mysis ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0