Dödergök

Det är den nya boken jag håller på och läser just nu, av Katarina Wennstam. Om ni råkar tycka om att läsa, så läs första boken "Smuts". Riktigt bra. Denna andra del verkar vara bra än sålänge.

Hjärtats lillebror var här förra helgen, med en förkyldning. Idag är det dag 3 som både jag och hjärtat är förkylda. Jag har dock sluppit den täppta näsan (peppar peppar), men halsen ska vi inte snacka om! Den svider och gör ont, och jag hostar slem å det jävligaste. Tack vare denna slemhostan får jag ont i bröstkorgen, och resten av min kropp ligger på ungefär 5% funktionsnivå. Lagom jobbigt att försöka ta sig igenom dagen då, men vad ska man göra?

Idag blir nog min lilla minidator såld, om de inte drar sig ur i sista stund. Man vet ju aldrig. Lite tråkigt att jag blir datorlös i ett par dagar bara.. eller ja, jag har ju den stora klumpiga hp:n, men det är inte så smidigt att bära runt på en 17" bärbar, som väger en del :s Jag har dock några alternativ på g. Planen var ändå att sälja den lilla först, innan jag köpte en annan. Jag är en rosa person, jag saknar min rosa dator som fasen, som tyvärr fick somna in då hunden hade haft den i golvet. Jag är inte en person som klicka med en röd dator med blommor på :( I'm so sorry Hp.. hihi.

Aja.. lite plugg väntar i alla fall.. och funderingar på praktiken. Höör är väl inte alltför långt att åka till? Eller är det det, i så många veckor? :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0