It goes 'round and 'round

Förra helgen vart hjärtats minsta lillebror sjuk, han kom hem till oss och vi båda blev smittade. I fredags, en vecka senare, låg hjärtat helt utslagen hemma hela dagen. I söndags vart det min tur, då orkade jag verkligen inte mer. Kände att det var på gång redan på lördagen, men det var inte "så farligt". Idag känner jag mig fortfarande helt färdig, men hostan har lugnat sig lite. Näsan är dock täppt, men rinner inte. Tror det beror på nässprayen, fick så jävla ont i näsan. Precis som att det lade sig som ett lager så allt snor samlades i bihålorna istället för att rinna ut. Blä.
Jaja, lagom intressant eller vadå? :p

Jag sålde min dator i fredags och hade ett himla problem med att leta nya potentiella ersättare. Alla var fina och till ett bra pris, men fick hela tiden höra (efter att vi i princip bestämt att jag skulle ha den) att nån annan skulle komma och köpa datorn. Två gånger fick jag tillbaka "de ville inte ha den, du kan ta den". Då hade jag tack och lov redan hittat en ny, i Trellehulla. Åkte och hämtade den igår, och den är så fiiiin!! :) ♥
  


Pappa kom hem från Philadelphia imorse, och ringde mig vid 12 idag. Han lät precis som en liten pojke när han frågade "Vill Milton komma hit och leka lite idag..?", haha. Stackars pappa har haft Milton-abstinens nu när han var borta över helgen. Men är det konstigt? Titta bara så söt han är :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0