Min dröm..

..är att få ha en tvättmaskin hemma i lägenheten, haha!
Det hade varit så jäkla gött att kunna tvätta när man behövde, istället för att behöva vänta i hundra år för att få tid i tvättstugan. Du kan alltså inte bli sjuk om du ska tvätta, för då går du inte bara miste om din tvättid, utan du får två veckors extra tvätt utöver det du redan behövde tvätta, då två veckor är standard väntetid typ. Idag fick jag dra hem ett lass tvätt till kära lilla mamma. Tvätten gick alldeles bra men nu, 4 timmar senare, håller tvätten fortfarande på att torka :o Du kan inte torka samma mängd som du har tvättat, så torken är ett jäkla bekymmer. Isch, aja. Rent blir det i alla fall, så jag ska ju inte bara klaga :p

Tack vare min tappade praktik, så får jag jaga plats själv, och ska åka till ett ställe på torsdag. Kan ju hoppas att det går bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0