Snart så..

Om ett par veckor är det dags för Elmia-mässan i Jönköping. Massa fina fina bilar kommer det att vara, och även lite tävlingar. Jag hoppas och håller tummarna för bra väder! Det bästa är dock att vi kanske lyckas byta vår dieselbil mot en Mustang GT V8 5,0, grr.. Så jävla saftig. Dock en äldre modell, men den är fett tjusig ändå. Tanken är i så fall att vi kör den upp dit, men i så fall måste vi börja spara bränslepengar redan nu, för den lär vara rätt törstig :p Känner jag hjärtat rätt, mitt lata lilla hjärta, så hinner han inte byta växellåda på S4:an..

Den jäkla nässprayen jag köpte, förvärrar bara saken för fan! Okej att du kan andas fritt, men jag lovar och svär att den bygger omvägar i huvudet på dig så att allt snor samlas i bihålorna! Jag låter fortfarande jäkla täppt när jag pratar, och efter en natt (efter tagit nässprayen på kvällen) så kan jag inte andas. Verkligen inte! Men jag kan heller inte snyta ut skiten, så jälva jobbigt! Örk. Inte för att ni är så intresserade av mitt snor, men Otrivin Comp kan suga min... tvi.



http://carphotos.cardomain.com/ride_images/1/1793/221/4480110032_large.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0