Sveda och värk

Ja, nu är jag här och klagar på mina händer igen, haha. Dom är så torra att det svider och värker, utan att jag ens har satt på handkräm. Jag går ut i några minuter, med händerna i fickorna då jag glömt mina vantar hemma, och när jag tar upp händerna ur fickorna igen, är de katastrofalt torra! Så himla jobbigt. Och handkrämen gör ingen speciell nytta. Eller jo, klart den gör, den jag använder är bra faktiskt. Nu har det dock gått så långt att även den svider när jag smörjer in mina händer.

Sitter annars och pluggar för fullt. Det går inte riktigt att koncentrera sig när det är tyst omkring en, så biblioteket är liksom uteslutet. Även om det hade varit mysigt. Det enda negativa med att sitta i hjärtats affär är att man blir hög på avgaserna, hoho :p

Sitter med en ljuvlig cola i alla fall, och känner mig så himla kass! Det svider lite i halsen, hjärnan känns mos och kan inte tänka/koppla ihop som den ska. Och jag vill bara hem och lägga mig under täcket för resten av kvällen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0