Ibland flyter det på

Jag har suttit och sökt så många jobb, att jag vart alldeles förvirrad när det ringde imorse. Hade helt glömt bort det jobbet. Kvinnan var i alla fall väldigt stressig och behövde personal igår, ungefär. Först ringde hon och frågade om jag kunde komma på intervju imorgon, och det kunde jag såklart. 15 minuter senare frågade hon om jag inte kunde komma och jobba imorgon istället, och ta intervjun ikväll med hennes dotter istället. Sagt och gjort, och nu sitter jag här med en avklarad intervju bakom mig och en jobbdag framför mig.
Imorgon ska jag befinna mig i Svedala 07:20!! Arrhh!! Fatta så tidigt det är! Speciellt när man inte kan somna förrän sent, och sover piss om nätterna pga ryggont, och så ska man upp så tidigt som 06. Herrejösses. Jag tror dock inte att dagen blir så lång, så det är nice med en mjukstart.

Lägenheten håller på att målas om. Köket, hallen, badrummet och ena sovrummet ska målas om och få nytt golv. Badrummet är så jävla fuktskadat att till och med målaren sa att det var det jävligaste han hade sett. Dock är det inte hans uppgift att fixa det, så han målar över fukten. Som går igenom, så det ser inte så nice ut. Det har suttit kakel över innan så det har inte synts på samma sätt. Får se till att dra dit hyresvärden så de faktiskt kan fixa det, för det är fan inte hälsosamt med mögel!

Annars då? Inte mycket händer.. just i skrivande stund bekymrar jag mig mest för hur jag ska vakna imorgon. Och jag måste köpa nåt att äta under dagen imorgon också! Denna hunger är INTE att leka med..
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0