Intresseklubben antecknar (inte)

Det är rätt roligt att se för vad man hade offrat sin högra hand, för att få tag i och mumsa i sig. Häromdagen fick jag ett dödssug efter nektariner, och det enda stället som hade öppet var Ica. Vad hade de sen för nektariner? Jo, små, skrynkliga och mjuka saker. Så jävla nasty. Fick i alla fall tag i ett par som var fasta, och de slank ner fortare än kvickt. Nu är dock suget här igen, men denna gång får de köpas från nåt annat ställe än Ica. Oh, och när vi ändå snackar frukt.. Det är ju körsbärssäsong nu, äntligen. Som jag har längtat efter dessa äckligt goda röda små bär. Och vad kostar dom sen? 229:-/KG! Fattar ni?!! Så jääävla dyrt! På Möllan brukar de vara billigare, och även så lite längre in på sommaren. Men fasen vad goda dom är, och som jag har längtat..

Ett gott wienerbröd hade dock gärna fått landa i min mage nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0