Jag ber om ursäkt..

..för mitt dåliga uppdaterande, men vad ska man göra? Det händer liksom inte så mycket om dagarna så det finns heller inget att berätta :p
I fredags fick jag dock en kallelse, den 24 juni är det dags! Ih, så himla spännande. Det känns fortfarande inte så mycket, men nu längtar jag dock som en galning. Ska försöka se om det känns något, även om det fortfarande är lite tidigt..

Idag åkte vi till Emmaboda och En dag på strippen, anordnat av tidningen Bilsport. Jag hade uppskattat det hela mer, om det var mer flyt i det hela. Det är skam att man bara får möjlighet att köra 3 gånger på 4 timmar. Det är alldeles för lång väntetid, och helt i onödan.

Nu är jag dock ruskigt trött. Har varit vaken sedan 07 imorse, och halvslumrat ett par timmar i en bil som inte är nådig för öroen. Så.. jag lär väl vakna igen på måndag :p
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0