Konstiga drömmar

Det finns inet värre än när folk rotar runt bland dina personliga saker, för att få tag i en sak som är din, för att man själv är för slarvig/snål/fattig/lat för att skaffa sig ett eget. Så inatt drömde jag inte bara att det hade rotats runt, utan att det saknades en MASSA saker. Smycken hade flyttats på och trillat på golvet, min nalle som sitter på tv:n saknades och jag vet inte allt. Hela drömmen gick ut på att leta efter den förbannade nallen. Rotaren påstod sig inte ha tagit den, trots att den inte var där. Precis som med allt annat.

Idag ska jag tvätta, vilket jag inte ser fram emot sådär jättemycket.. Har inte så mycket tvätt, men hade velat tvätta mitt täcke. Hur det ska gå vet jag dock inte. När jag tvättade det hemma hos mamma fick det knappt plats i maskinen, så det brände hål i det på lite olika ställen, haha :p

Nu är det dock Biltema som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0