Vilket väder..

Idag regnar det inte, men det är inte soligt heller. Eller det var lite sol innan, just nu är det mest molnigt. Men fanken vad varmt det är! Luften är kvav och fuktig och tryckande, och den där huvudvärken som alltid infinner sig innan åska, spökar i huvudet på mig. Öser i mig vatten för att det inte ska bli värre, men får se hur det går med den saken.

Tvätten hoppar jag idag, jag orkar verkligen inte, och det är inte så mycket tvätt ändå. Springa där och asa tvätt, med världens huvudvärk - nejtack.

Om litelite mer än en månad är det dags, hoppas att allt ser bra ut!

Kommentarer
Postat av: Anki

vad kul att du följt bloggen :) förlossningsberättelsen kommer inom kort. Ska försöka att knopa ihop den snarast :) en liten bild ligger ute på jamie nu :) hihi



Ta hand om dig

kramar

2010-05-20 @ 09:37:24
URL: http://ankihansson.blogg.se/
Postat av: Amanduselida

Very informative and enlightening website

2011-03-22 @ 11:08:01
URL: http://amanduselida.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0