1 månad

Idag blir min prins 1 månad! ♥ Attans vad tiden har gått fort :o Mia sa i fredags att han får mer och mer drag varje gång hon ser honom. Han ser mer och mer ut som en litenliten människa än en bebis. Jag blir dock hemmablind så jag ser inte det på samma sätt, i mina ögon har han sett ut så här hela tiden. Han är vansinnigt söt!

Jag kollade på videon från kejsarsnittet inatt. Jag trodde att hon som filmade, hade filmat själva operationen så att man skulle se allt kladd och blod och sådär, men hon stod vid oss hela tiden, något jag inte minns för fem öre. Jag ser dock jävligt drogad ut så jag undrar om jag fick nåt annat än ryggbedövningen :s Sen hade hon följt med in i rummet dit hjärtat också fick gå, när de torkade av honom och kollade så allt var bra med honom. Han låg där alldeles liten och naken och skrek och mitt hjärta brast. Tur att jag inte var kapabel att följa med in dit, jag hade nog klubbat ner varenda en, för att skydda den lille skiten.

Nu väntar jag bara på att han ska vakna så han kan äta, sen ska jag ta en promenad hem till hjärtats familj. Hjärtats pappa kom hem från Dubai igår eller inatt, och han åkte samma dag som de plockade ut lilleman så han har fortfarande inte fått se sitt barnbarn. Han blev så ledsen när han fick höra att han blivit farfar, att det var så typiskt att han reste samma dag. Vad är oddsen liksom? :o


En dag gammal


4 veckor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0