Att vakna ensam

Det absolut bästa med att få bo med mannen i sitt liv, är att man får sova bredvid honom och vakna bredvid honom. Jag sover alltid så himla oroligt när jag sover själv, men när mitt hjärta är här sover jag som en stock. Det var dags för mat, tyckte Elias. Jag vaknar och hjärtat brister när jag ser att kudden bredvid är tom, och kommer så förbli en vecka till. Minst. Det enda positiva är att det nu finns plats i sängen, så jag slipper slåss eller hålla på att mosa Elias, då hans far älskar att bre ut sig. Fast nu hade jag hellre sovit på golvet, bara han kom hem NU. Nog med kärleksförklaringar. Om jag kan få mina planer att gå i lås så blir det Idol hemma hos mamma, pappa och lillasyster imorgon. Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0