Borde sova

Ska vara på audiologen imorgon 10.30 och sen väntar bvc 11.30. Hoppas han har lagt på sig tillräckligt denna gången också. Just nu ligger han och äter - 35 minuter hittills. Förra gången gick på 10 minuter. Kan det inte vara lite jämnare? :o Mjölken kanske inte mättar tillräckligt? Eller så är det för att han kräker hela tiden.

Hade även tänkt ta mig en promenad hem till föräldrarna imorgon, för att kolla Idol. Har ingen aning om hur lång tid det tar men skulle gissa på en timme. Hade behövt stanna på Mobilia och köpa någon pyjamas till, men det går inte att sätta Milton utanför, han blir bara rädd för allt och så kommer han ta sig ur sin sele och sticka. Jävla tönt.
I alla fall.. jag hinner knappt tvätta och få torrt de pyjamaser han har nu, då blöjan börjat läcka och han kräker hela tiden. Det med blöjan kan vara att den är för liten, men jag tror faktiskt inte det. Han har så rysligt smala höfter och inget som håller uppe blöjan, så den kasar ner och lämnar fina fläckar och torkat skit åt mig :p

Jag borde sova, det blir ju ett par uppvak under nattens gång. När vi skulle till neo sist så höll jag på att sova bort allting :s

Kommentarer
Postat av: Emma.Eskilsson

Har du tänkt på vad du gör när han kräker? Eftersom han e sååå liten och har liten magsäck så testa och låta han ligga still minst 30 min, en chansning på att de skulle kunna hjälpa! Och han kanske behövs rapas mer, testa varje 10 min om du ammar.

Jag har SJUKT mycket kläder som jag ska sälja, stl 50-56 knappt använt eftersom han sprang förbi stl 56. Finns ett par pyjamaser också!



Min sons blöjor läckte också, men kom snabbt på att man måste se till att snoppen ligger rakt ner, kan kanske vara de. Annars är de nog för att dom är förstora för den lille. Testa Libero jag tycker dom e bättre än pampers ,för den kan hålla mer kiss.



Lite förslag =)

2010-11-06 @ 22:53:52
URL: http://emzlucifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0