Flitig

Nu har Elias sovit i två timmar ungefär, och under tiden har jag hunnit dammsuga, tvätta lite kräk-kläder och diskat. Han är i alla fall inte rädd för dammsugaren, däremot verkar han somna av den. Sista jag dammsög, och idag, låg han vaken i sin säng och kollade läget, mätt och belåten. Jag plockar fram dammsugaren och tar hallen, när jag sen går för att titta till honom så sover han gott. Det kanske är ett lugnande ljud?

Kom på att man fick ett startpaket från Libero på sjukhuset, och där hade de ett paket med blöjor i två olika storlekar, den första och den andra storleken. Jag tog den minsta av dom, tänkte att den var ju inte såå mycket större än prematur-blöjorna, och han har ju ändå vuxit.. Satte på den och fick en fin glipa på 1-2 cm vid rumpan vid varje ben. Så den var nog för stor. Ordentligt. Får väl helt enkelt tvätta lite kläder och kika titt som tätt så att blöjan sitter som den ska. Han är ju betydligt rörligare nu, så det är inte så konstigt om den hamnar på sniskan. Vad ska man göra liksom?

Nu är det snart matdags för lilleman igen, och jag själv börjar bli hungrig. Kom på att det är de hotta kycklingbitarna som nog ger mig så jävla dålig mage. Köpte hem kycklingvingar/klubbor som är jävligt starka, och jävligt goda, men det verkar som att magen min fortfarande är lite känslig. När vi är i Köpenhamn och äter på KFC brukar min mage bli så jävla kass när vi har kommit halvvägs över bron. Fattar ni hur jobbigt det är att sitta och vara så vansinnigt dålig i magen med enorma kramper, och ha jättelångt till nästa toalett? Vill inte gärna sätta mig över räcket på bron och skita i havet heller, haha. Aja, nog snackat om min mage.

Nu ska jag kolla på lite mer Two and a half men, har kommit till säsong 7 och dessa avsnitt har jag inte sett innan :o

Kommentarer
Postat av: Denize - Ensam morsa till E&E - Foto & Personligt

sv: Tack =) Han har väldigt blåa ögon! Bra dagsljus gör så att de blir så pass klara på bild, så ingen speciell inställning bortsett från skärpan just på ögonen.

2010-11-09 @ 18:21:56
URL: http://denize.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0