Full rulle

Ja, idag har det varit fart på mig vill jag lova! Hjärtats lillebror fick agera barnvakt och jag satte igång med disken. Det såg ut att vara ungefär dubbelt så mycket disk än vad det var, eftersom det inte går att ställa disken symmetriskt. Även om jag försöker.. Sen lagar folk mat på spisen utan att rengöra den efter sig, så hela spisen hade fått en gulaktig nyans pga allt matfett. Jag sprayade på lite rengöringsmedel, och pillade fram dammsugaren. Vi flög elegant över alla golv, och sen var det dags för golvmoppen. Hela lägenheten blev ren, spisen blev åter vit, och det luktar lite eucalyptus. Gav mig på den förbannade toaletten också, under kanten varifrån vattnet kommer. Hur mycket jag än använder toarengöring så luktar den ändå skit. Inte som i illaluktande, utan verkligen skit. Jag har spolat med vatten därunder, och borsta med rengöring hur länge som helst, och det kommer ändå kalk/skitrester när man spolar. Varför rengör man bara halvdant när man städar, och varför kan inte män städa? Suck.

Elias, aka kräkmaskinen, fick sig ett välbehövt bad alldeles nyss också. Fick tvätta honom med baby-anpassad skumtvål för att få bort lukten av spya, och nu ligger han och äter.

Nu väntar jag på mitt fina hjärta som är någonstans i Danmark. Det blir spicy wings från KFC ikväll, så jävla gott!



Den här pandadräkten kan han ha ett bra tag till ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0