Jag skiter snart i detta.

Innehåller modersmjölken mer eller mindre näring om kvällarna? Han äter och äter och somnar. Jag försöker väcka honom, rapa honom, pilla på honom - inget. Då förväntar jag mig att han är mätt. Han börjar skrika efter en kvart ungefär, jag byter då blöja. Hela blöjproceduren skriker han sig igenom så jag håller på att bli tokig. Han fortsätter skrika trots att han fått ny blöja, gör allt för att få honom att bli tyst, tänker att han kan ju ändå inte vara hungrig, han åt ju sig mätt för 30 minuter sen. När jag slitit allt mitt hår provar jag att se om det ändå inte är så att han är hungrig, och här sitter vi nu, tredje omgången på ungefär en timme, och jag undrar när jag ska få äta mitt första riktiga mål på hela dagen.
Det måste ju vara nåt jävla fel på min mjölk. Att han äter en gång i timmen är okej, men tre gånger? Jag vet fan inte alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0