Nakenfis

Nu är kräkmaskinen badad igen, luktar mycket mysigare med bebis än med spya :p Jag måste köpa nya tvättlappar från IKEA, han kräker i sådan fart och mängd att jag inte hinner tvätta och torka de jag har. Plus att det bara blir handtvätt då det går 10-14 dagar mellan varje tvättpass. Hur nice är det liksom? Kanske skulle köpa några billiga handdukar istället, de är ju lite större. Aja, vi får se. Är sugen på att köpa en fleecefilt till därifrån också. Jag köpte en ljusblå och den är så jävla bra, den är med överallt. Den väger knappt nånting, samtidigt som den värmer och räcker bra som täcke. Den har snuttisfunktion samt luktar spya, haha. Därför behöver jag en till, så jag kan skifta mellan två stycken.

Efter första stycket fick jag ta en paus för då sket Elias allt som sparats i tarmarna sedan natten, och hur det ens fick plats i den lilla kroppen, vet jag inte. Han låg utan blöja, så det blev lite messy. Handduken skyddade men den vill väl ingen använda igen :p Han hann bli torr och fin och få på salva, för att sedan kissa rätt ut och se himla nöjd ut :o
Nu är allt i tvätten, inklusive den tidigare nämnda blåa filten som råkade ut för en skur. Tänk nu om jag hade haft en till :o

     
Den orange färgen är lite missvisande, den är mycket klarare i verkligheten :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0