Ni som ger ersättning

Hur gör ni för att det ska gå smidigare? Koker ni vatten och låter svalna, för varje flaska, eller har ni färdigkokt vatten nånstans som ni värmer upp med t.ex vattenbad eller så? Elias blir tokig om han inte får mat i samma ögonblick som han är hungrig, men jag kan inte amma och springa och fixa med vatten samtidigt.. Men jag får kanske stå ut med skrikandet i några minuter, så hinner det svalna av medans han ammar.. men då kan det bli för kallt också :s I-landsproblem verkligen. Tänkte slänga till honom lite tillägg efter varje amning, eller i alla fall när det går, BVC-tanten sa att det kunde vara en ide. Han har absolut inget underhudsfett för han växer som fasen på längden istället, och nu har snön hittat till Malmö också, så det blir snart riktigt kallt här också. Från en sak till en annan, så är mitt hjärta på väg hem nu, äntligen! När jag ringde honom igårkväll/natt så hade dom dock fått punktering :s Kommer han hem imorgon är jag en lycklig människa men jag tror jag får vänta till måndag.. Nu måste jag sova lite till, mina ögon svider av trötthet :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0