Onsdag

Nu sitter jag i fåtöljen med lilleman på armen och kollar på Bonde söker fru. Jag trodde aldrig att jag skulle börja kolla på det - mitt hatprogram. Dock fastnade jag för det när jag låg på sjukhuset, så det är väl lika bra att fortsätta kolla. Det är ju inte som att jag har nåt annat att göra :p

Jag tycker att vi måste köpa en ny säng. Eller nya madrasser. De vi har är slitna och bara allmänt hemska, fjädrarna börjar ge upp, så det fjongar ju till varje gång man rör sig :s Bäddade om häromdagen och slängde på två tjocka filtar tillsammans med bäddmadrassen, för att det skulle bli lite mjukare att sova också, men det resulterade bara i att bäddmadrassen kasar iväg :s Nu vaknar man på morgonen och halva madrassen ligger utanför sängen. ARH!

Jag sitter och längtar ihjäl mig efter choklad. Jag blir snart helt galen! Och cola ska vi inte snacka om. Dock så har jag blivit avskräckt från att äta och dricka detta. Enligt mamma och pappa och mångamånga andra så ska man inte äta choklad när man ammar då det kan ge bebisen ont i magen. Cola ska man/vill jag inte dricka då det innehåller koffein, och jag förmodar att det är det som också kan ge magknip. Å andra sidan har jag förstått att man ger (eller om det var förr?) avslagen cola till bebisar om de har ont i magen.. Hm.. Jobbigt med så mycket sug, och så kan jag inte stoppa något i mig på minst ett halvår. Eller ja, nån bit lär väl slinka ner om jag vågar men det är inte säkert :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0